System identyfikacji wizualnej dotyczy każdego przedsięwzięcia. Powinien być dynamiczny i dostosowany do zmieniających się warunków rynkowych, by nie stał się przestarzałym i nieskutecznym. Wizualny system identyfikujący firmę powinien być zgodny z jej charakterem i stanowić zgodną całość.
Poza oczywistą zaletą wyróżniania się na rynku, profesjonalnie opracowany system niewątpliwie świadczy o prestiżu firmy lub marki a co najważniejsze ułatwia pozycjonowanie marki w świadomości klientów. Więcej o logotypie oraz naszych realizacjach.
Oferujemy wykonanie księgi wyznaczającej standardy dla wszystkich elementów systemu. Księga Identyfikacji wizualnej (zwana też: księgą znaku) zawiera zestawienie podstawowych elementów wizualnych takich jak logotyp, wizytówki, papier firmowy, teczki ofertowe, ultoki oraz foldery reklamowe, jak również elementy reklamy zewnętrznej oraz znakowania budyków i pojazdów itp.
Księga określa również zasady stosowania poszczególnych elementów, opis materiałów i technik realizacji, a także matryce użytkowe i wzorniki kolorów. Poznaj podstawowy pakiet biurowy.